(Συμφωνία...με Βέσκο στο S.M) Το Νο1 ντέρμπι είναι το Ομόνοια-ΑΠΟΕΛ

(Συμφωνία...με Βέσκο στο S.M) Το Νο1 ντέρμπι είναι το Ομόνοια-ΑΠΟΕΛ

Το ντέρμπι "αιωνίων" είναι το Νο1 στο κυπριακό πρωτάθλημα. Διαχρονικά, το μεγαλύτερο ματς στο νησί μας. Θωμάς Φραντζής, Στέλιος Αναστασίου και Βέσκο Μιχαΐλοβιτς δεν διαφώνησαν. Δείτε σχετικά τη συζήτηση στο πρώτο τρίλεπτο της εκπομπής με τον νυν κόουτς και τον παλαίμαχο άσο που έπαιξε μπάλα -μεταξύ άλλων- και στην Ομόνοια και στο ΑΠΟΕΛ:

 

enter " "