Μετά την αποχώρησή του από τον Απόλλωνα, ο Σωφρόνης Αυγουστή μίλησε για πρώτη φορά δημόσια, μέσω της εκπομπής SUPER MONDAY. Ο κόουτς έστειλε μήνυμα στον κόσμο των "γαλάζιων"...Σε όλους όσοι στεναχωρήθηκαν που τερματίστηκε η συνεργασία του με τον Απόλλωνα και σε αυτούς που χάρηκαν. Δείτε πιο κάτω το ΒΙΝΤΕΟ:
