Ζητήθηκε από τον Σωφρόνη Αυγουστή στο SUPER MONDAY να σχολιάσει κατά πόσο έμεινε ικανοποιημένος από τον προγραμματισμό που έγινε το καλοκαίρι και τη συνεργασία του με τον Αθλητικό Διευθυντή της ομάδας, Μάκη Παπαϊωάννου και τη διοίκηση...Δείτε τι είπε στο ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής:
