Το σχόλιο του Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς για το ντέρμπι κορυφής Ομόνοια-Απόλλων και κατά πόσο η ομάδα του Λοσάδα έχει καλές πιθανότητες για να δώσει συνέχεια στο αλάνθαστο σερί της κερδίζοντας στο ΓΣΠ...Δείτε τι είπε στο ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY:
