"Δεν μπορώ να φανταστώ ότι η Ομόνοια θα αφήσει τον Σεμέδο να φύγει"

"Δεν μπορώ να φανταστώ ότι η Ομόνοια θα αφήσει τον Σεμέδο να φύγει"

Τρομερή σεζόν διανύει ο Γουίλι Σεμέδο, με 21 γκολ και 9 ασίστ σε όλες τις διοργανώσεις! Το συμβόλαιο του Αφρικανού άσου της Ομόνοιας ολοκληρώνεται τον ερχόμενο Μάιο και προς το παρόν δεν έχει βρεθεί η "χρυσή τομή" για να ανανεωθεί η συνεργασία τους. Δείτε στο πιο κάτω βίντεο του SUPER MONDAY τι είπε ο Τάσος Κυριάκου για τον Σεμέδο...