Eφραίμ για Ομόνοια/"Με κλειστά μάτια!"

Eφραίμ για Ομόνοια/"Με κλειστά μάτια!"

Εγκωμιαστικά σχόλια για την Ομόνοια από τον πρώην άσο των "πρασίνων" Γιώργο Εφραίμ στην εκπομπή SUPER MONDAY. Η ομάδα του Χένινγκ Μπεργκ δικαιωματικά και πανάξια ετοιμάζεται να κατακτήσει μαθηματικά τον τίτλο.  Ο Εφραίμ εστίασε στις συνεργασίες των παικτών της Ομόνοιας στο μεσοεπιθετικό κομμάτι και τη σταθερότητα της ομάδας. Δείτε τι είπε στο βίντεο που ακολουθεί: