Δείτε στο βίντεο της εκπομπής SUPER MONDAY το σχόλιο του Βέσκο Μιχαΐλοβιτς στο ερώτημα του Θωμά Φραντζή "Ενώ η Ομόνοια ήταν εντυπωσιακή και μπροστά στο σκορ με 2-1, γιατί έγινε συντηρητική στο ντέρμπι με το ΑΠΟΕΛ;"

Δείτε στο βίντεο της εκπομπής SUPER MONDAY το σχόλιο του Βέσκο Μιχαΐλοβιτς στο ερώτημα του Θωμά Φραντζή "Ενώ η Ομόνοια ήταν εντυπωσιακή και μπροστά στο σκορ με 2-1, γιατί έγινε συντηρητική στο ντέρμπι με το ΑΠΟΕΛ;"
