Ο Γιόζεφ Κόζλεϊ μίλησε στο SUPER MONDAY και σχολίασε για την Ομόνοια που ετοιμάζεται να πανηγυρίσει την κατάκτηση του 22ου πρωταθλήματος στην ιστορία της. Ο Σλοβάκος υπηρέτησε τους "πράσινους" σαν παίκτης και εξακολουθεί να τους παρακολουθεί από κοντά. Είπε πολλά και ενδιαφέροντα για την ομάδα του Μπεργκ. Μεταξύ άλλων, είπε ότι θα κάνει μεγάλη καριέρα συγκεκριμένος παίκτης. Τις αμέσως επόμενες ώρες θα είναι διαθέσιμο το βίντεο της εκπομπής.
