Ο Παναγιώτης Ανδρέου έδωσε συνέχεια στις υψηλές πτήσεις και στο ντέρμπι κορυφής με τον Απόλλωνα! Η δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής SUPER MONDAY, τον επέλεξε ως τον κορυφαίο Κύπριο της 24ης αγωνιστικής!
Ο 19χρονος άσος έκανε πολύ καλή δουλειά στο ντέρμπι και ανασταλτικά και δημιουργικά, σε ένα παιχνίδι όπου η Ομόνοια είχε να διαχειριστεί την κούραση από το ταξίδι και τον αγώνα στην Κροατία.
Είναι η αποκάλυψη των "πρασίνων" στην τρέχουσα σεζόν και έχει ήδη 18 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις με τη φανέλα της Ομόνοιας.
Ο κορυφαίος Κύπριος της αγωνιστικής είναι μία προσφορά της KORANTINA HOMES!
Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Πάρη Ανδρέου:
