Ναι συμβαίνει αυτό μερικές ώρες πριν το αποψινό ματς της Ραπίντ Βιένης με την Ομόνοια για την 5η αγωνιστική στο Conference League. Αρκετοί οπαδοί της ομάδας... πουλούν ή χαρίζουν τα εισιτήριά τους! Δείτε τι αλιεύσαμε από το fan.at.
«Είναι Χριστούγεννα... έχω ασθένεια» σημειώνουν οι περισσότεροι για να δικαιολογήσουν τις αγγελίες τους. Κανείς δεν γράφει «δεν έχω όρεξη». Εκατοντάδες εισιτήρια – από περισσότερα από 22.000 που έχουν πουληθεί – προσφέρονται αυτή τη στιγμή ιδιωτικά στο διαδίκτυο για το αποψινό παιχνίδι με την Ομόνοια. Από το Block West μέχρι τη VIP εξέδρα. Οι τιμές επίσης ποικίλουν, σε ορισμένες δε περιπτώσεις τα εισιτήρια χαρίζονται.


