Η Ομόνοια "έκοψε" σχεδόν 20 χιλιάδες εισιτήρια στο ματς-τίτλου με τον Άρη. Οι "πράσινοι" εξάντλησαν όλα τα εισιτήρια και ήθελαν...κι άλλα. Σχολιάζοντας τη δίψα του Ομονοιάτη για να πανηγυρίσει από κοντά το 22ο πρωτάθλημα, έριξε...ατάκα ο Αλεξάντερ Σπόλιαριτς στο SUPER MONDAY. Δείτε τι είπε ο Κύπριος κίπερ της Καρμιώτισσας, στο πιο κάτω βίντεο...
