Ο Τάσος Κυριάκου δούλεψε για μία διετία με τον Παναγιώτη Ανδρέου στην Κ19 της Ομόνοιας και προφανώς ο Κύπριος κόουτς έβαλε το δικό του λιθαράκι για να εξελιχθεί ο νεαρός άσος, οποίος σήμερα κάνει...θόρυβο με τις εμφανίσεις του. Έχει μεγάλο ενδιαφέρον τι είπε ο Τάσος στο SUPER MONDAY για τον Ανδρέου. Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ:
