ΑΠΟΛΟΓΙΕΣ Τόνι προς Ένωση Παραλιμνίου

Ο προπονητής του ΑΠΟΕΛ στις δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα με την ΕΝΠ όπου οι γαλαζοκίτρινοι επικράτησαν με 90-83 τόνισε ότι απολογήθηκε στον ομόλογο του για την νίκη.

Ο Τόνι Κωνσταντινίδης σημείωσε χαρακτηριστικά μεταξύ άλλων: “Θέλω να απολογηθώ στον κόσμο για το έκτρωμα που παρουσιάσαμε στο δεύτερο μέρος. Επίσης μετά το τέλος του αγώνα απολογήθηκα στον αντίπαλο προπονητή που οδηγήσαμε το παιχνίδι στην παράταση και κερδίσαμε”