Ανάρτηση - ΑΠΑΝΤΗΣΗ από τον ΠΑΟΚ Κοκκινοτριμιθιάς 2016 με αφορμή τις δηλώσεις του παλαίμαχου άσσου της Ομόνοιας, Αντρέα Κάντηλου ο οποίος νωρίτερα μιλώντας στον Άστρα είπε μεταξύ άλλων: "Είσαι η Ομόνοια όχι η Κοκκινοτριμιθιά"
Όσα γράφει ο ΠΑΟΚ:
Να αναφέρουμε απλά σε κάποιο Χ παλαίμαχο ποδοσφαίρου μεγάλης ομάδας ότι η ΚΟΚΚΙΝΟΤΡΙΜΙΘΙΑ προχώρησε σε μια πρωτοποριακή κινηση για τα κυπριακά δεδομένα του τόπου μας με την συγχώνευση των 2 σωματείων της κοινότητας μας με αντίθετους πολιτικούς βίους... Και για την ιστορία στο πρωτάθλημα της ομοσπονδίας ΑΠΟΕΣΠ η ομάδα μας τερμάτισε ΠΡΩΤΗ και ΑΗΤΤΗΤΗ σε ένα απόλυτα υγιείς περιβάλλον... Πρώτιστος φετινός στόχος είναι η άνοδος στη ΣΤΟΚ. Σαν ΠΑΟΚ όμως βλέπουμε και το μέλλον με φάρο το καλό της νεολαίας της κοινότητάς μας αλλά και της γύρω περιοχής....