ΣΧΟΛΙΟ από Μεχίας

Απόλυτα ικανοποιημένος με την εμφάνιση της Ομόνοιας αλλά και τους τρεις βαθμούς απέναντι στην Αλκή είναι ο Τόμας Μεχίας.

Ο Ισπανός πορτιέρο τοποθετήθηκε για τον αγώνα του Σαββάτου (25/08) μέσω των social media και σχολίασε πως είναι πολύ χαρούμενος για τον πρώτο του επίσημο αγώνα με το "τριφύλλι".

"Happy for my first official match and amazing result, 3 points boys" - "Χαρούμενος για τον πρώτο μου επίσημο αγώνα, απίστευτο αποτέλεσμα, 3 βαθμοί παιδιά" τα λόγια του 29χρονου.