Με...ΑΠΟΕΛ, θα είναι αλλιώς (Φώτος Kerkida)

Με...ΑΠΟΕΛ, θα είναι αλλιώς (Φώτος Kerkida)

Με την ευκαιρία της διακοπής του πρωταθλήματος λόγω των Εθνικών ομάδων, οι υπεύθυνοι γηπέδου στο "ΑΕΚ ΑΡΕΝΑ" προχώρησαν σε επανασπορά για το χειμερινό γρασίδι. Επόμενο εντός έδρας ματς, με το ΑΠΟΕΛ. Δείτε εικόνες μέσα από το φακό της ιστοσελίδας μας...