Ανάρτηση από το ΑΠΟΕΛ με σχετικές εικόνες, για τους εντός έδρας MVP παίκτες της ομάδας.
"Οι πρώτοι φετινοί μας, εντός έδρας, #StoiximanMVP παρέλαβαν σήμερα τα βραβεία τους. Ο Κώστας Σταφυλίδης ψηφίστηκε ως ο MVP, της 2ης αγωνιστικής και ο Mathias Tomas, ως MVP, της 5ης αγωνιστικής. Τα βραβεία παρέδωσε η Ραφαέλα Ανδρέου, Brand Manager της Stoiximan Cyprus".