Μετά τις δηλώσεις του Φανούριου Κωνσταντίνου (ΚΛΙΚ ΕΔΩ) με τα παράπονα για την μη παραχώρηση box απ' την Ομόνοια, ο Ανδρέας Δημητρίου τοποθετήθηκε και μετέφερε την θέση των "πρασίνων" για το θέμα...
"Έχει προηγηθεί μια ατυχής τοποθέτηση απ' τον επίσημο Απόλλωνα και επιθυμούμε να τοποθετηθούμε επί τούτου. Ο Απόλλωνας ανέφερε ότι είχε πρόβλημα με την φιλοξενία επειδή δεν τους είχαμε παραχωρήσει box. Η αλήθεια είναι ότι τους ανταποδώσαμε ότι ακριβώς μας είχαν δώσει οι ίδιοι στην Λεμεσό, στον πρώτο αγώνα. Κάναμε το ίδιο ακριβώς, τους παραχωρήσαμε θέση στο γήπεδο, ακριβώς με τα ίδια δεδομένα όπως μας είχε παραχωρήσει ο Απόλλωνας στην Λεμεσό. Απ' ότι ξέρουμε κι άλλες ομάδες έχουν κάνει παράπονο για την φιλοξενία του Απόλλωνα στο Αλφαμέγα και στον χώρο που τοποθετούν τους επίσημους της εκάστοτε ομάδας. Ο Απόλλωνας να δει τι προσφέρει. Τι δίνει και τι παίρνει".
Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet
