Η Ομόνοια δίνει τον πρώτο της αγώνα στο πρωτάθλημα, καθώς αντιμετωπίζει τον Εθνικό στο Δασάκι.
Ο Χένινγκ Μπεργκ ξεκινά το παιχνίδι με την ακόλουθη ενδεκάδα:
Φαμπιάνο, Ντιουνκού, Κουλιμπαλί, Στεπίνσκι, Χατζηγιοβάννης, Μάριτς, Χαμάς, Παναγιώτου, Κούσουλος, Μουσιαλόφσκι, Νεοφύτου.
Στον πάγκο: Ουζόχο, Μιχαήλ, Κίτσος, Αϊτίνγκ, Σεμέδο, Εβάντρο, Αγκουζούλι, Μαέ, Μασούρας, Σίμιτς, Εράκοβιτς, Λοΐζου.
- Σε σχέση με τον τελευταίο αγώνα κόντρα στην Βόλφσμπεργκερ, ο Νορβηγός τεχνικός πραγματοποιεί επτά αλλαγές στην ενδεκάδα. Διατηρούνται στο αρχικό σχήμα μόνοι οι Φαμπιάνο, Μάριτς, Παναγιώτου και Κουλιμπαλί.

