Ο Χρίστος Κωνσταντινίδης υπέγραψε επαγγελματικό συμβόλαιο με την Ομόνοια (ΚΛΙΚ ΕΔΩ). Ο 17χρονος μίλησε στην κάμερα των "πρασίνων" μετά τις υπογραφές...
"Νιώθω χαρά και υπερηφάνεια. Θα το θυμάμαι για πάντα".
"Η οικογένεια μου με στήριξε".
"Να αγωνιστώ με την πρώτη ομάδα και αν υπάρξει κάτι πιο μετά για το εξωτερικό, γιατί όχι".
"Θα ήθελα να κερδίσω τίτλους και να αγωνιστώ στην Ευρώπη"
Οι πρώτες δηλώσεις του Χρίστου Κωνσταντινίδη ⚽ pic.twitter.com/ILS4kbjIo3
— OMONOIA FC (@OMONOIAfootball) August 25, 2025