Ο πρόεδρος του Σωματείου Ομόνοιας Μάριος Αργυρίδης παντρεύει σήμερα την κόρη του Νεοφύτα (Ανδρέας ο γαμπρός) και το πράσινο κασκόλ έκανε έντονη την παρουσία του στα...αλλάματα! Δείτε εικόνες που εξασφάλισε η ιστοσελίδα μας...
*Να σας ζήσουν πρόεδρε! Νεοφύτα και Ανδρέα ό,τι καλύτερο στο νέο σας ξεκίνημα!