Ομόνοια/14 Αυγούστου

Ομόνοια/14 Αυγούστου

Η Ομόνοια με ανάρτηση θυμίζει τις άλλες δύο φορές που έπαιξε στις 14 Αυγούστου στην Ευρώπη.

"Αύριο, 14 Αυγούστου, δίνουμε τον επαναληπτικό αγώνα με την Αράζ στο ΓΣΠ. Άλλες δύο φορές έχουμε παίξει στην Ευρώπη την ίδια ημερομηνία και έχουμε καταγράψει επιτυχίες. Το 2008 φύγαμε με διπλό από το ΟΑΚΑ κερδίζοντας την ΑΕΚ με 1-0 και πέρσι, κερδίσαμε τον τη Φέχερβαρ με 2-0".