Όσα δήλωσε ο Χένινγκ Μπεργκ στην διάσκεψη τύπου, μετά την ισοπαλία (0-0) ανάμεσα σε Ομόνοια και Άρη. Ο Νορβηγός τεχνικός εξέφρασε τα παράπονα του για την διαιτησία του ρεφ, Αθανασίου...
Μεταξύ άλλων είπε...
"Είχαμε πολλές ευκαιρίες για το γκολ που θα μας έδινε τη νίκη. Δόθηκε πέναλτι στον Άρη για χέρι, ίσως θα πω στους ποδοσφαιριστές να μαρκάρουν με τα χέρια στις τσέπες. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μια άλλη φάση δική μας με χέρι δεν ήταν πέναλτι, ίσως να είμαι εγώ ανόητος. Ο διαιτητής δεν ήταν στο επίπεδο των δύο ομάδων αλλά και του Κυπριακού πρωταθλήματος. Κάθε χρόνο ακούω πως πρέπει να δώσουμε ευκαιρία στους Κύπριους διαιτητές και κάθε χρόνο μετά από δύο μήνες το αλλάζουν και έρχονται ξένοι. Ανεξάρτητα με το τι έγινε στο γήπεδο, μπορούσαμε να κερδίσουμε τον αγώνα."
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet
"Ο κόσμος διαφωνούσε για τις αποφάσεις του διαιτητή και το έδειχνε. Το πιο σημαντικό είναι να ελέγχουμε εμείς τους εαυτούς μας. Σίγουρα όσο αφορά τις αλλαγές θα μπορούσαν να γίνουν διαφορετικά πράγματα. Είχαμε μεγάλες ευκαιρίες στο τέλος του αγώνα, όπως και στο ξεκίνημα."
"Ήταν πιο εφικτό να βρούμε ελεύθερους χώρους από τα πλάγια, μετά και την κόκκινη του αντιπάλου".
Για τον τραυματισμό του Eiting:
"Δεν γνωρίζουμε ακόμη, θα τον αξιολογούμε κατά την αποκατάστασης του και θα δούμε αν θα είναι εκτός για βδομάδες ή περισσότερο".

