Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου
Αν για κάτι νιώθει περισσότερη ικανοποίηση σε αυτά τα 4 ματς των "πρασίνων" ο Χένινγκ Μπεργκ αυτό είναι το 0 παθητικό.
Ξέρουμε καλά πόσο μεγάλη σημασία δίνει ο Νορβηγός τεχνικός στα μετόπισθεν και είναι σημαντικό κεφάλαιο για την φετινή Ομόνοια να βγάζει τέτοια εικόνα στην άμυνα καθώς δεν πρέπει να ξεχνάμε πόσο πολύ "πλήγωσαν" οι περσινοί αριθμοί στο εν λόγω κομμάτι.
Πλέον τα δεδομένα όμως όσο προχωρά το "τριφύλλι" θα αλλάζουν καθώς η δυναμικότητα των αντιπάλων θα μεγαλώνει όπως τόνισε ο κόουτς στην διάσκεψη και είναι ένα στοίχημα να διατηρηθεί σε τέτοια επίπεδα η παρουσία στην άμυνα για να πετύχει η ομάδα τον πρώτο στόχο στην σεζόν που δεν είναι άλλος από την είσοδο στην League...phase.
