Στο Δασάκι η Ομόνοια (Φώτος kerkida)

Στο Δασάκι η Ομόνοια (Φώτος kerkida)

Η Ομόνοια δίνει τον πρώτο της αγώνα στο πρωτάθλημα, καθώς αντιμετωπίζει εκτός έδρας τον Εθνικό. 

Οι «πράσινοι» έφτασαν στο Δασάκι και το kerkida.net ήταν εκεί και κατέγραψε τις εικόνες. 

enter " "

ee