Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου
Η ευρεία νίκη της Ομόνοιας στο Αζερμπαϊτζαν είναι φυσιολογικό να ικανοποίησε άπαντες στην ομάδα και προπάντων τον Χένινγκ Μπεργκ.
Το "τριφύλλι" έδειξε αρκετά θετικά στοιχεία στον αγωνιστικό χώρο και με ευκολία πήρε εν τέλη ένα προβάδισμα που τo βάζει ουσιαστικά στα play offs.
Το στατιστικό όμως που όσο συνεχίζει να υφίσταται θα αυξάνει και τις πιθανότητες για διάκριση είναι το μηδέν στην άμυνα και αυτή την στιγμή η εν λόγω ζώνη τα πηγαίνει περίφημα αφού η "πράσινη" εστία παραμένει ακόμα...ανέπαφη.


