8 μετάλλια για την ομάδα της Κυπριακής Ομοσπονδίας Καράτε στους 36ους Μεσογειακούς Αγώνες στην Αλεξάνδρεια – 1 Χρυσό, 1 Αργυρό και 6 Χάλκινα
Αναλυτικά:
Ένα ξεχωριστό ταξίδι γεμάτο εμπειρίες, δυνατές στιγμές, συγκινήσεις και μεγάλες μάχες έφτασε στο τέλος του.
Θέλουμε να πούμε ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους αθλητές και τις αθλήτριές μας που αγωνίστηκαν, εκπροσώπησαν επάξια την ομάδα μας και έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό μέσα και έξω από το τατάμι. Η προσπάθεια, η πειθαρχία και το πάθος που έδειξαν μας γεμίζουν περηφάνια.
Η επιστροφή από την Αλεξάνδρεια μας βρίσκει με 8 μετάλλια στις αποσκευές μας: 1 Χρυσό, 1 Αργυρό και 6 Χάλκινα, μια σπουδαία συγκομιδή που αντικατοπτρίζει τη σκληρή δουλειά και την αφοσίωση όλης της ομάδας.
Οι διακρίσεις μας:
Νικόλας Γεωργούλας – 1η θέση, Χρυσό μετάλλιο (U14 -55kg)
Έκτωρας Σιαμτάνης – 2η θέση, Αργυρό μετάλλιο (U14 -55kg)
Νεόφυτος Μιχαήλ – 3η θέση, Χάλκινο μετάλλιο (U14 -55kg)
Χρήστος Πολυκάρπου – 3η θέση, Χάλκινο μετάλλιο (U14 -40kg)
Angelina Constandinou – 3η θέση, Χάλκινο μετάλλιο (U14 -42kg)
Αναστάσιος Θρασιβούλου – 3η θέση, Χάλκινο μετάλλιο (U14 +55kg)
Ιωάννα Κασουλίδη – 3η θέση, Χάλκινο μετάλλιο (Juniors -48kg)
Κυριάκος Βακανάς – 3η θέση, Χάλκινο μετάλλιο (Juniors -76kg)
Ευχαριστούμε θερμά τους διαιτητές μας, Πέτρο Μαυρομάτη και Raluca Grigora, για την παρουσία, τη συμβολή και τη στήριξή τους καθ’ όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη νοσηλεύτριά μας, Νίκη Σάββα, που ήταν δίπλα στους αθλητές σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, προσφέροντας φροντίδα, ασφάλεια και στήριξη σε κάθε στιγμή που χρειάστηκε.
Ένα ιδιαίτερο και θερμό ευχαριστώ στους γονείς που ήταν δίπλα μας σε αυτό το ταξίδι, στηρίζοντας έμπρακτα τους αθλητές μας με την παρουσία, την υπομονή και την αμέριστη συμπαράστασή τους. Η στήριξή σας είναι πολύτιμη και αποτελεί σημαντικό κομμάτι κάθε επιτυχίας.
Οι αγώνες τελείωσαν, αλλά το ταξίδι συνεχίζεται.
Με περισσότερη εμπειρία, περισσότερη δύναμη και ακόμη μεγαλύτερους στόχους για το μέλλον.
Συγχαρητήρια σε όλους. Είμαστε περήφανοι για εσάς.