Μήνυμα απ' την ομάδα Futsal του ΑΠΟΕΛ, μετά τον αποκλεισμό απ' το Κύπελλο....
"Ο αποκλεισμός από τον θεσμό του Κυπέλλου δεν είναι το αποτέλεσμα που θέλαμε. Στον ΑΠΟΕΛ όμως μάθαμε να στεκόμαστε όρθιοι, με το κεφάλι ψηλά.
Η ομάδα μας συνεχίζει ενωμένη, σαν μια μεγάλη οικογένεια, και στρέφει πλέον όλη την προσοχή στον επόμενο αγώνα πρωταθλήματος. Με πίστη, δουλειά και τη δύναμη του κόσμου μας, είμαστε έτοιμοι να παλέψουμε μέχρι το τέλος.
Τις επόμενες ημέρες θα υπάρξει αναλυτική ενημέρωση για τη διαδικασία των Playoffs καθώς και για τον επόμενο αγώνα της ομάδας μας.
Όλα αρχίζουν τώρα. #APOEL #Futsal"