Ο Βέσκο γνωρίζει αρκετά από "Ελ Κλάσικο"...Έπαιξε μπάλα και στους δύο "αιώνιους". ΚΛΙΚ ΕΔΩ για την επιβεβαίωση του, ότι "Ναι είναι το Νο1 ντέρμπι".
Ο Βέσκο γνωρίζει αρκετά από "Ελ Κλάσικο"...Έπαιξε μπάλα και στους δύο "αιώνιους". ΚΛΙΚ ΕΔΩ για την επιβεβαίωση του, ότι "Ναι είναι το Νο1 ντέρμπι".