Νέα επιστολή από την ΑΕΛ προς την ΚΟΠ, με θέμα τις αποφάσεις του Αθλητικού Δικαστή (ΚΛΙΚ ΕΔΩ). Η Λεμεσιανή ομάδα μεταξύ άλλων σημειώνει... "Οι κανονισμοί είναι σαφείς και επαρκείς. Το πρόβλημα είναι ότι δεν εφαρμόζονται. Εφαρμόζονται επιλεκτικά, κατά το δοκούν και με διαφορετικά μέτρα και σταθμά."