"Έλάτε όλοι με Απόλλων"

"Έλάτε όλοι με Απόλλων"

Ξεκάθαρο το μήνυμα από τον ισχυρό άνδρα της Ομόνοιας ενόψει Απόλλωνα. Ο Σταύρος Παπασταύρου χαμήλωσε την τιμή του εισιτηρίου στα 5 ευρώ για να γεμίσουν οι "πράσινοι" το ΓΣΠ.