Μετά τον Κεμ Μπιρτς, που οδεύει προς τον Άρη, η Φενέρμπαχτσε αποχαιρέτησε έναν ακόμη παίκτη. Ο λόγος για τον Ντέβον Χολ, που αναμένεται να συνεχίσει την καριέρα του στην Αρμάνι Μιλάνο.
O Aμερικανός γκαρντ στη διετία του στην Πόλη κατέκτησε όλους τους τίτλους, πλην της φετινής Ευρωλίγκας. O 31χρονος άσος είχε φέτος 8,3 πόντους, 2,9 ριμπάουντ και 2,6 ασίστ κατά μέσο όρο στην EuroLeague.
«Σ' ευχαριστούμε Ντέβον Χολ,
Οι δρόμοι μας χώρισαν με τον παίκτη μας Ντέβον Χολ, ο οποίος ενσωματώθηκε στην ομάδα πριν τη σεζόν 2024-25 και ήταν καταλυτικός σε όλες τις επιτυχίες μας σε αυτές τις δύο σεζόν που φόρεσε τη φανέλα μας.
Ευχαριστούμε τον Ντέβον Χολ, ο οποίος γνώρισε δόξες τίτλου με τη φανέλα μας -συμπεριλαμβανομένου του δεύτερου στη EuroLeague στην ιστορία μας, μαζί με δύο τίτλους πρωταθλήματος Τουρκίας, 2 τίτλους Κυπέλλου Τουρκίας και 1 Presidential Cup- για όλες τις προσπάθειές του και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στην επόμενη φάση της καριέρας του».
Devon Hall’a Teşekkürlerimizle! 💛💙
2024-25 sezonu öncesi kadromuza katılan, formamızı giydiği iki sezon boyunca kazandığımız tüm başarılarda pay sahibi olan oyuncumuz Devon Hall ile yollarımız ayrılmıştır.
Çubuklu formamızla, 1 EuroLeague, 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve… pic.twitter.com/URE7YQpCLT— Fenerbahçe Beko (@FBBasketbol) June 23, 2026