Το καθιερωμένο... pre game έκανε ο κόσμος της Ομόνοιας και με πορεία έφτασε στο γήπεδο της Ντρίτα, "Stadiumi Fadil Vokrri". Με... μπόλικο σύνθημα και τραγούδι ετοιμάζονται για σέντρα οι Ομονοιάτες. (Βίντεο Kerkida) Στα πράσινα... η Πρίστινα, αντήχησε ύμνος της Ομόνοιας στο κέντρο της πόλης!
Δείτε τα στιγμιότυπα που κατέγραψε ο φακός της ιστοσελίδας μας:
ΔΕΙΤΕ το SUPER MONDAY #7


