Ο πρόεδρος της εταιρείας της Ομόνοιας πόζαρε στο φακό της ιστοσελίδας μας, με το ρεπόρτερ των "πρασίνων" του kerkida.net, Κυπριανό Κυριάκου!
- (ΒΙΝΤΕΟ Kerkida) Το τελευταίο πέναλτι και ΧΑΜΟΣ στο ΓΣΠ!
- Κούσουλος/"Έχει 2 μέρες το ένιωθα ότι θα πάμε στα πέναλτι και θα είμαι ο τελευταίος!"
Κατά την αποχώρησή του από το ΓΣΠ, ο Σταύρος Παπασταύρου έκανε...στάση στον Κυπριανό και αμφότεροι πόζαραν με πλατύ χαμόγελο.
Δραματική πρόκριση στα πέναλτι επί των Αυστριακών και μεγάλη ικανοποίηση στην Ομόνοια, καθως θα βρίσκεται ξανά στη League Phase του Κόνφερενς Λιγκ.
Δείτε το πρώτο επεισόδιο της εκπομπής SUPER MONDAY για τη νέα σεζόν με καλεσμένο τον Κωνσταντίνο Σωτηρίου:


