(ΒΙΝΤΕΟ Kerkida) Χτύπησαν...κόκκινο τα ντεσιμπέλ στο ΓΣΠ!

(ΒΙΝΤΕΟ Kerkida) Χτύπησαν...κόκκινο τα ντεσιμπέλ στο ΓΣΠ!

Τα ντεσιμπέλ στο....κόκκινο και "Τριφυλλάρα δεν είμαι καλά" από τους χιλιάδες Ομονοιάτες μετά την πρόκριση στα πέναλτι.

enter " "

enter

Δείτε το πρώτο επεισόδιο της εκπομπής SUPER MONDAY για τη νέα σεζόν με καλεσμένο τον Κωνσταντίνο Σωτηρίου: