Τα ντεσιμπέλ στο....κόκκινο και "Τριφυλλάρα δεν είμαι καλά" από τους χιλιάδες Ομονοιάτες μετά την πρόκριση στα πέναλτι.
- (ΒΙΝΤΕΟ Kerkida) Το τελευταίο πέναλτι και ΧΑΜΟΣ στο ΓΣΠ!
- Κούσουλος/"Έχει 2 μέρες το ένιωθα ότι θα πάμε στα πέναλτι και θα είμαι ο τελευταίος!"
- "Πάρτι" πρόκρισης στα αποδυτήρια με Παπασταύρου! (φώτος)
- Kerkida...ο Σταύρος Παπασταύρου!
Δείτε το βίντεο της ιστοσελίδας μας
Δείτε το πρώτο επεισόδιο της εκπομπής SUPER MONDAY για τη νέα σεζόν με καλεσμένο τον Κωνσταντίνο Σωτηρίου:

